23948sdkhjf

Det nye Forbrugerklagesystem – Hvad betyder det for din virksomhed?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Dansk Erhverv

Den 1. oktober 2015 træder der et nyt forbrugerklagesystem i kraft. På et kursus hos Dansk Erhvervs kan du blive klogere på, hvad det nye system betyder for din virksomhed og den måde du håndterer forbrugerklager.

Den 3. september 2015 kan du blive klogere på, hvordan du skal håndtere klager efter det nye forbrugerklagesystem træder i kraft til oktober.

På kurset vil Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen komme og fortæller om indholdet af det nye system, og hvad det betyder, at alle sager nu skal igennem en mediationsfase.

Derudover vil Dansk Erhvervs jurister fortælle om købeloven, og hvilke rettigheder og forpligtelser du har som erhvervsdrivende, hvis kunderne klager.

Du kan blandt andet høre om:
- Dine rettigheder og forpligtelser efter købeloven
- Den nye forbrugerklagelov og ændringerne i Forbrugerklagenævnet
- Den seneste praksis fra Forbrugerklagenævnet
- EU-kommissionens nye platform for konfliktløsning


Læs mere og tilmeld dig kurset her.

Kurset er gratis for medlemmer af Dansk Erhverv og koster 990 kr,- hvis du ikke er medlem.

Undervisere
Chefkonsulent Bo Dalsgaard, Dansk Erhverv
Mette Bisgaard, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Dansk Erhverv

Børsen, Slotsholmsgade 1-3
1217 København K
Danmark
Dansk Erhverv

Send til en kollega

0.07