23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Har dit shoppingcenter hele pakken? 

Fremtidens shoppingcentre vil i stigende grad være mere optimerede ved hjælp af digitale tiltag, der sikrer at de udnytter deres kapacitet og potentiale bedst muligt.

Teknologi, data og automatisering, der øger effektivitet og kapacitet, samt giver værdifuld indsigt om centrenes reelle brug og behov bliver mere og mere populært.  
 
Årsagen er simpel: ønsket om mere bæredygtige, intelligente shoppingcentre, der samtidig er trygge, ressourceeffektive og besøget værd.  
 
Kundetæller data og analyse baner vejen for butiksoptimering, der sørger for, at dit center kan følge med tidens krav. De fleste centre er allerede veludstyret med kundetællerløsninger, der giver dem værdifuld indsigt i kundedata, såsom kundeadfærd, kunderejse, konverteringsrater, hitrate mm. Men har de også den sidste brik i puslespillet, der sikrer dem et fuldt automatiseret, intelligent center med kundeoplevelser i særklasse?  
 
Brikken, der sikrer den gode kundeoplevelse 
Siden 2005 har Vemco Group specialiseret sig i kundetæller- og softwareløsninger, der hjælper butiks- og centerejere med at forstå deres besøgendes adfærd og rejsemønstre. Jo mere du ved om dine kunder og besøgende, desto bedre kan du optimere dine daglige handleplaner, således du får et øget salg gennem en forbedret kundeoplevelse.  
 
Ifølge TV2 peger undersøgelser på, at hver fjerde dansker har planlagt at skrue ned for deres forbrug det kommende år. Derfor er det vigtigere end nogensinde at lave tiltag, der kan tiltrække kunderne til de fysiske butikker igen. 
 
Software skabt i øjenhøjde  
I samarbejde med Danmarks førende shoppingcenter-koncern har vi udviklet en løsning, der tager kundedataanalyse til nye højder. Vi kalder løsningen Vemtenant.  
 
Vemtenant har til formål at sikre det gode forhold mellem centerejere og deres butikker. Det er et indberetningsmodul, der muliggør automatisk og problemfri indberetning af omsætning. Ikke nok med, at processen bliver gjort væsentligt lettere og ressourceeffektiv for butiksejeren, så opnår centerejeren hurtigt og værdifuld viden, der gør dem i stand til at bygge det ultimative shoppingcenter.  
 
 
Shoppingcenteret alle ønsker at besøge 
Dette gensidigt fordelagtige forhold gør center- og butiksejere i stand til at samarbejde om at skabe et center, hvori kunder har lyst til at tilbringe deres dyrebare tid og penge.  
 
Med data fra Vemtenant kan centerejere kategorisegmentere deres butikker og lave rangeringer, der øger den sunde konkurrence og motivation blandt de individuelle butikker.  
 
Derudover kan centeret bruge kundetæller data, herunder kunderejse og opholds- og kø-tider, til at forstå de mest besøgte zoner i centeret. Hvor tilbringer folk deres tid? Hvor foretager de deres køb? Hvilke tiltag appellerer til de besøgende, og hvilke gør ikke?  
 
Disse spørgsmål hjælper vi dig med at svare på, således du kan skabe et center, der tiltrækker kundernes opmærksomhed. 
 
Er du klar til at skabe et intelligent og automatiseret center, der er høj på den gode kundeoplevelse?
Kontakt os med det samme for en uforpligtende samtale omkring, hvordan vi kan hjælpe dig og dit center  
 

Vemco Group
Røde Banke 77
7000 Fredericia
Fredericia Kommune
Danmark
CVR nummer: DK32076211
P nummer: 1015137734

Send til en kollega

0.032