Sådan får du succes som marketingansvarlig i en mindre virksomhed
Mangler du struktur og redskaber til at at udarbejde en markedsføringsplan, der er i tråd med virksomhedens overordnede strategi?
Som marketingansvarlig spiller du en vigtig rolle i at få defineret og realiseret virksomhedens strategi.
Hvis ikke det lykkes, risikerer du at spilde tid og ressourcer på tiltag, der ikke giver de ønskede resultater. Det kan også føre til manglende forståelse og opbakning fra resten af organisationen, og at de begynder at se marketing som en servicefunktion i stedet for en afdeling der bidrager til bundlinjen.
På dette webinar giver virksomhedskonsulent Maria Louise Engelbredt dig gode råd og metoder til, hvordan du udarbejder en markedsføringsplan, der understøtter virksomhedens strategi og forretningsmæssige mål.
Du lærer også, hvordan du inddrager og synliggør dine resultater, så du opnår den nødvendige forståelse og opbakning til at realisere dine mål.
Glæd dig til at få inspiration til, hvordan du...
- Sikrer, at din markedsføringsplan er i tråd med din virksomheds strategi.
- Identificerer redskaber og kompetencer til at opfylde din markedsføringsplan.
- Sætter mål og evaluerer overfor ledelsen.
- Indsamler viden, der skaber lydhørhed fra resten af organisationen.
- Bruger kundedata til at målrette dine markedsføringsindsatser.
- Præsenterer din plan overbevisende, så den sikrer dig opbakning fra hele organisationen.
Det praktiske:
- Dato: Torsdag den 26. oktober
- Tidspunkt: Kl. 08.30-09.15
- Sted: Online