23948sdkhjf

Føtex lancerer nyt koncept i kamp mod discountbutikkerne

For at imødekomme kundernes flugt mod de lave priser hos discountbutikkerne vil Føtex nu sænke priserne.

Det betyder, at de fra dags dato lancerer konceptet 'discountpris' på 500 varer.

Varerne vil være prismatchet mod minimum to af de største discountkæder, skriver Salling Group i en pressemeddelelse.

Priserne er primært sammenlignet med Rema 1000 og ligeledes Salling Group-ejede Netto, og på hyldeforkanterne vil discountpriserne blive markeret med skilte, så de er lette at finde.

Ifølge Føtex-direktør Morten Møberg er det nye tiltag et udtryk for, at Føtex vil bevise, at de er konkurrencedygtige overfor discountkæderne.

- Det er vigtigt for os, at vi kan imødekomme vores kunders ønsker og behov på bedste vis. Med ‘discountpris’ på mere end 500 dagligvarer sikrer vi nu, at vores priser altid matcher vores discountkollegaers, som en yderligere garanti for vores i forvejen gode priser, lyder det fra Morten Møberg.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Byggemarkedskæde lægger lag på omsætningen - men går markant tilbage på overskuddet
Gigant i babyuniverset opkøber tidligere konkursramt konkurrent
Direktør vil vente på ”det helt rigtige tidspunkt”: Sådan ser fremtiden for køkkenvirksomhed ud
Svensk discountkæde skyder op blandt byggemarkeder i Nordjylland: Så stor bliver butikken
Kæde åbner 20 nye butikker på én måned: - Værdien kan slet ikke overvurderes
Nordjysk Magasin løfter sløret for helt ny og fast afdeling
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08