23948sdkhjf

Føtex lancerer nyt koncept i kamp mod discountbutikkerne

For at imødekomme kundernes flugt mod de lave priser hos discountbutikkerne vil Føtex nu sænke priserne.

Det betyder, at de fra dags dato lancerer konceptet 'discountpris' på 500 varer.

Varerne vil være prismatchet mod minimum to af de største discountkæder, skriver Salling Group i en pressemeddelelse.

Priserne er primært sammenlignet med Rema 1000 og ligeledes Salling Group-ejede Netto, og på hyldeforkanterne vil discountpriserne blive markeret med skilte, så de er lette at finde.

Ifølge Føtex-direktør Morten Møberg er det nye tiltag et udtryk for, at Føtex vil bevise, at de er konkurrencedygtige overfor discountkæderne.

- Det er vigtigt for os, at vi kan imødekomme vores kunders ønsker og behov på bedste vis. Med ‘discountpris’ på mere end 500 dagligvarer sikrer vi nu, at vores priser altid matcher vores discountkollegaers, som en yderligere garanti for vores i forvejen gode priser, lyder det fra Morten Møberg.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094