23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Særlig betalingsmetode koster kassen for danske detailhandlere

Mobiltelefonen bliver i højere grad benyttet som betalingsmiddel, men selvom det er nemt, hurtigt og sikkert, er det ikke nødvendigvis det bedste for alle parter

Når en kunde i Carsten Ramberg Frederiksens butik har besluttet sig for, om vinen skal være rød eller hvid, kommer næste valg.

Vil kunden betale med kort eller mobil?

Uanset hvilken betalingsmetode valget falder på, er transaktionen klaret med et hurtigt "bip".

Men for Carsten Ramberg Frederiksen, der er indehaver af Hjørring Vinhandel, er det ikke helt ligegyldigt, om det er plastikkortet eller mobiltelefonen, som bliver hevet op af lommen. Der kan faktisk være mange penge på spil for ham, skriver Nordjyske

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095