23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netto erklærer brødkrig mod 7-Eleven og Lidl

Netto indfører friskbagt brød og kage i samtlige 400 butikker i kampen mod kæder som Lidl og 7-Eleven, som har haft succes med at sælge friskt bagværk.

Konceptet med navnet Brødhuset minder om det, mange kender fra Lidl, og Netto ønsker del i forbrugernes stigende efterspørgsel på frisklavet færdigmad. Det skriver metroXpress.

Jeppe D. Jeppesen, direktør i Netto, fortæller, at en række Nettobutikker allerede har testet konceptet, som kunderne elsker.

Bruno Christensen, ekspert i detailhandel, mener at Netto vil få succes med at markedsføre det, og hæfter sig bl.a. ved, at Nettos brød ikke er opbagte frostvarer i modsætning til det i Lidl og 7-Eleven.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141