Det begyndte med en undren i det lokale supermarked.
Tre år senere, i 2019, kunne Camilla Schulze og Tine Bork præsentere deres produkt.
Så gik det stærkt.
På et enkelt år lykkedes det dem at komme ud i 1200 butikker.
Og indtil i dag har makkerparret været fast inventar på hylderne hos store supermarkedskæder som Salling Group, Coop og Rema 100...
På hylderne hos Salling Group, Coop og Rema 1000: Nu trækker makkerpar stikket
Camilla Schulze og Tine Bork håber, at andre vil overtage deres hjertebarn
Allerede i løbet af det første år var deres produkt på hylderne i 1200 butikker herhjemme. Et par år senere ekspanderede de til udlandet. Nu trækker stifter Camilla Schulze (th.) og makkeren Tine Bork stikket. Arkivfoto: Torben Hansen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement