De har for nyligt offentliggjort et historisk godt regnskab. Men det er fuldkommen irrelevant.
I hvert fald hvis du spørger stifterne Mads og Per Brun Nissen fra den nordjyske sportstøjsproducent Fusion, skriver Nordjyske.
Faktisk nærmest glider de af på spørgsmålene om regnskabet.
På nær ét.
- Vi arbejder hver eneste dag på at få v...
I al stilhed har brødrepar skabt en millionsucces på sportstøj
Selvom salget tordner derudaf, har virksomhedens lager samme størrelse som altid. Sådan skulle det helst forblive - og det af en særlig grund

- Der er ikke mange, der ved, vi er danske. Men det er måske en fordel for os, siger Mads Brun Nissen. Foto: Bo Lehm
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer