23948sdkhjf

SmartGuy lancerer eget private label

SmartGuy A/S starter Nordens største modelkonkurrence i forbindelse med lanceringen af deres nye site Stylepit.dk og eget private label under samme navn.
SmartGuy A/S har gennem det sidste års tid brugt navnet Stylepit, som deres internationale tilgang til marked.

Virksomheden vælger nu også at lancere sitet i Norden, som Europas nye online fashion-univers med et stort samlet site for kvinder, mænd, børn og sportsfolk. SmartGuy A/S’ smartbutikker i Norden, fortsætter sideløbende med de nye sites.

Stylepits nye ansigt udadtil
I forbindelse med lanceringen skydes endvidere en tv-kampagne i gang, som skal være med til at promovere dels brandet, dels Stylepit.dk og endelig modelkonkurrencen.

Deltagerne med modeldrømme kan vinde flotte præmier, og den samlede vinder bliver Stylepits nye ansigt udadtil, og vinder desuden en modelkontrakt samt en rejse til USA med Stylepit.

- Vi ønsker konstant fornyelse på vores sites, og gode og alsidige modeller er med til at skabe det rigtige fashion-look. Tilmeldingerne er allerede begyndt at komme ind, og vi forventer en stor tilslutning – da kampagnen kører i hele Norden samt Ukraine, fortæller Nicolai Kærgaard, der er direktør hos SmartGuy A/S.

Urban look private label
Brandet Stylepit, som kommer til salg på Stylepit.dk, har et klart sigte mod et ungt stilsikkert publikum, der orienterer sig i retning af et afslappet men samtidig trendy urban streetwear-look, fortæller Christian Bjerre Kusk - indkøbsdirektør hos SmartGuy A/S.

-Tøjet har sin helt egen identitet, fortæller Christian Bjerre Kusk. Der er tænkt over funktionaliteten, og ’easy to wear’-tankegangen gennemsyrer den nye sommer- og efterårskollektion.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078