"Discountheltene".
Det er navnet på en spritny serie, som dagligvarekæden Lidl lancerer pr. 1. november. Selv kalder Lidl det for en "workplace-realityserie", og her er det målet at invitere udenforstående seere ind bag kulissen i en dagligdag med dagligvarer.
- Jeg er utrolig stolt over vores medarbejdere, som giver så meget af sig selv i ...
Bag facaden: Tysk dagligvarekæde giver unikt indblik i spritny realityserie

- I Discountheltene møder seerne helt almindelige medarbejdere i Lidl, som på hver sin måde arbejder for, at danskerne kan handle ind, skriver Lidl i en pressemeddelelse. Pressefoto: Lidl Danmark
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer