23948sdkhjf

Stilstand i dansk e-handel: Direktør forstår godt branchens bekymring

Dansk Erhverv: Både størrelsen på den virtuelle indkøbskurv og kundernes købsforventninger skuffer i ny analyse.
Det er blevet sværere at få danske forbrugere til at bruge penge online. Kunderne har i stor stil droppet de store køb på nettet, de bruger færre penge pr. handel og de har ikke planer om at ændre det.

Det skriver Dansk Erhverv i en pressemeddelelse.

Særligt to ting springer i øjnene på e-Niels Ralund, fra Dansk Erhverv, når han læser E-handelsan...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.76