23948sdkhjf

Danske webshops kæmper med "superfrustrerende dilemma"

Flere webkunder klager over manglende levering af pakker – til stor frustration for webbutikkerne, der mener pakkerne faktisk er leveret og modtaget
Dansk Erhverv sætter i sit seneste nyhedsbrev fokus på et stigende problem for danske netbutikker. De oplever nemlig, at et stigende antal kunder, klager over manglende levering af varerne.

Det er ikke noget nyt problem, at pakker ikke når frem til modtageren. Det nye er ifølge Dansk Erhverv, at antallet af klager over manglende – eller ukomplette...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111