23948sdkhjf

200 butikker udsat for "fræk" kampagne: Sådan forholder Coop sig

Henover weekenden har frivillige fra Anima placeret falske tilbudsaviser i omkring 200 Coop-butikker landet over. 
"Coop - værst til dyrevelfærd". 

Sådan lyder navnet på en kampagne, som dyreværnsorganisationen Anima har startet i weekenden. Den har til formål at sætte fokus på, at "Coop nægter at forpligte sig på en udfasning af de udskældte turbokyllinger", skriver Anima i en pressemeddelelse. 

Turbokylling

Turbokyllinger, oftest af racen Ross...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.734