23948sdkhjf

Holder fast i nej tak-ordning: - Vi skal skabe de bedste vilkår

På baggrund af en undersøgelse har regeringen besluttet at fastholde den nuværende Nej-tak-ordning for hustandsomdelte reklamer frem for en ny Ja-tak-ordning
Der bliver ingen ja-tak-ordning til reklamer i Danmark.

Det er resultatet af en undersøgelse, som regeringen og et bredt flertal i Folketinget igangsatte i juni 2020. Det skriver Erhvervsministeriet i en pressemeddelelse. 

Hver anden hustand i Danmark er i dag tilmeldt ordningen, som takker nej til de seneste tilbud i de lokale dagligvarebut...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125