23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dobbelt op på discount i Coops nye supermarkedssatsning

Flere discountvarer, der prismatches. 

Det er, hvad Coop-koncernen blandt andet har fundet frem til, at de kommende Coop-supermarkeder skal indeholde, siger marketingdirektør Dorte Tandrup til Mediet Markedsføring

- Den er bygget på det bedste fra både discount og supermarkeder. Hvor det skal være nemt at handle hurtigt. Og få det lækre i vores særlige profilområder. Og det billige, der matcher discount. Derfor har vi f.eks. discountmatch på 1000 varer, profilområder på deli, bager, vin og frugt og grønt - og meget fokus på vores egne varemærker, siger Dorte Tandrup til mediet. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.164