20 millioner kroner - alene på liveshopping.
Det er den barre, som elektronikkæden Power har sat for sig selv i forbindelse med årets Black Friday.
For det var netop det beløb, som man hentede hjem i omsætning på bare én dag i 2022 i forbindelse med den særlige højtid.
- Formålet er dog større end som så. Liveshopping er blevet en in...
Power optimerer på liveshopping i anledning af særlig højtid
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/96546776.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=960&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=407&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=280&accessToken=9c4479e45fadd2d15a193d85c94304844098a521b91317cd6ca5a9e9372dc2a0)
Power ser et stort potentiale i liveshopping-segmentet - og særligt i forbindelse med årets Black Friday. PR-foto: Power
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement