To fronter er trukket skarpt op i dansk detailhandel.
Den fysiske handel med butikkerne i front - mod onlinesegmentet hvor internettet er den bærende platform.
De bekriger hinanden i denne tid - og mens flere virksomheder begiver sig mod at blive omnichannel, holder nogle detailister også stædigt fast i at gøre den fysiske butiksoplevelse unik.
...
AI-løsning skal "ses som et nyt våben" for den fysiske detailhandel
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/97396908.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=3567&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2373&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=439&accessToken=b80c19eda154e0342581ed18700dcd7bf308cc95706242a9a49d10d71df9a5f5)
I kampen mod onlinehandlen har Panasonic taget et nyt middel - hjulpet af kunstig intelligens - i brug. Pressefoto: Panasonic
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement