Tilbudsjagt: Disse varer har forbrugerne søgt mest på i år
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/98363732.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=1079&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1920&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=562&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=1000&accessToken=93d1c20f421e6abc607a05949090e70c6edd5ace03b8ba85c119c174ba130f51)
eTilbudsavis-app'en er en af tilbudsjægernes mest benyttede redskaber herhjemme. Foto: eTilbudsavis/Tjek
Inflationsbølgen, der begyndte sidste år, har i den grad sendt danskerne på jagt efter tilbud.
Og nu har Tjek, der står bag tilbuds-søgetjenesten eTilbudsavis samlet op på, hvilke varer, der har været søgt mest på i år.
Væksten i søgningen på æg og toiletpapir er helt oppe at ringe i et år, hvor antallet af søgninger er vokset med hele 27 procent.
Mens det i 2022 var smør, som de fleste jagtede de bedste tilbud på, er det i år æggene, som danskerne helst vil finde et godt stykke under normalprisen.
Plads |
Produkt |
Ændring i forhold til året før |
1 |
Æg |
+53 procent |
2 |
Smør |
-5 procent |
3 |
Skyr |
+14 procent |
4 |
Kylling |
+14 procent |
5 |
Ost |
+25 procent |
6 |
Is |
+20 procent |
7 |
Fløde |
+34 procent |
8 |
Øl |
+17 procent |
9 |
Toiletpapir |
+52 procent |
10 |
Hakket oksekød |
+4 procent |