23948sdkhjf

Discountdirektør: Kampen om markedets førsteplads styrer alt i 2024

Mens giganterne Netto og Rema 1000 er ude i en voldsom duel om at sælge dagligvarer til danskerne for flest kroner, forsøger de øvrige kæder efter bedste evne at positionere sig, så godt de nu kan i den situation.

En af dem er Coops discountkæde 365, hvis nye kædedirektør Michel Tilsted for nylig er kommet til fra netop Netto.

Over for BT fortæller han, at 365 lige som andre kæder jagter de "hjemløse" kunder, som lukningerne af Aldi og Irma har efterladt, men at kampen mellem Rema og Netto om at blive størst i markedet, kan overhale de fleste andre dagsordener her i 2024:

- Deres indbyrdes kamp kommer til at betyde meget for, hvad der sker på hele markedet. Vi ser allerede nu et meget stort fokus på lave priser og tilbudskampagner, og det kommer til at blive endnu mere intenst. Det kan godt blive et voldsomt 2024, siger han til mediet. 

Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093