23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk sportsbrand: - Liveshopping er kommet for at blive

Et nyt ben at stå på. 

Det er, hvad dansk detailhandel har fået i de seneste år med tilførslen af liveshopping. Det gælder også det danske sportsbrand Eyda, der har fået øget omsætningen og skabt større kundekontakt, skriver Branchebladet Tøj

- Liveshopping er kommet for at blive. Modsat Asien, hvor det i en årrække har været en kæmpe milliardindustri, ser jeg det kun som begyndelsen i Europa. De kommende år vil vi fokusere på udvidelse af liveshopping til nye markeder og en dybere analyse af data for at skabe endnu mere målrettede og engagerende liveshopping-events, siger Eyda-marketingchef Thomas Barker til mediet. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094