23948sdkhjf

Salling Group lancerer ny priskrig på trecifret antal varer

Sidste år igangsatte Salling Group en priskrigskampagne på over 100 almene dagligvarer. Nu indtager retorikken og nedsættelserne en ny vareafdeling i koncernen
Et direkte angreb. 

Sådan kalder Salling Group det seneste pristiltag i koncernens tre dagligvarekæder - Bilka, Føtex og Netto. 

Fra uge 5 sænkes priserne således med minimum ti procent på 100 plantebaserede dagligvarer. 

Salling Group

Salling Group er en dansk dagligvarekoncern. Nuværende administrerende direktør er Anders Ha...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.642