23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ikea-chef om nye prisnedsættelser: - Vi skal være tilgængelige for de mange

Prisnedsættelser var flittigt brugte i detailbranchen i løbet af 2023, og nu rasler Ikea-koncernen igen med sablen

- Vi kalder det 'Ny lavere pris'. 

Sådan lyder budskabet i den seneste markedsføringskampagne fra Ikea-koncernen - priserne for 1000 produkter sættes ned i tillæg til de 1000 ditto, man satte ned i september sidste år. 

Prisnedsættelserne er bredt funderet i møbelgigantens sortiment, og for Mads Kristensen, der er kommerciel chef i Ikea Danmark, handler det om, at Ikea skal være til for kunderne. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02