23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Det første år af fire med "Fremtidens Coop" - hvad er der sket?

En strategi til fire milliarder kroner fordelt på fire år er nået igennem første kvartal. Her er status for Danmarks næststørste dagligvarekoncern

Det startede for præcist år siden. 

"Fremtidens Coop"-strategien blev begyndelsen på enden for Irma-kæden i Danmark - men også starten på en række omstruktureringer og drastiske ændringer i Coop-regi. 

Fremtidens Coop

  • Coop præsenterede i slutningen af januar 2023 strategien "Fremtidens Coop", der involverer følgende: 
  • Man vil samle de største butikker fra kæderne Kvickly, SuperBrugsen og Irma i én kæde, som skal hedde Coop.

  • Den nye struktur betyder, at Coop går fra at have otte forskellige kæder til blot at have tre.

  • Indtil sidste år havde man Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Fakta, 365discount, Irma, Coop.dk Shopping og Coop.dk MAD.

  • Det bliver reduceret til Coop, 365discount og Brugsen.

Kilde: Coop

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|