23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Usolgte burgerboller skaffer discountkæde sin egen popup-øl

Et avanceret ølprojekt.

Der er hele tre partnere involveret i en helt ny specialøl, der kommer på hylderne i den fremadstormende discountkæde Rema 1000. 

Udover Rema er det bryggerigiganten Carlsbergs specialøls-brand Jacobsen og det økologiske bageri Jalm&B, der indgår i samarbejdet. 

Det særlige ved den nye økologiske øl med navnet Blanche A La Bun er, at der indgår overskuds-burgerboller fra bageri-partneren i produktionen. Dermed har Jacobsen ifølge en pressemeddelelse kunnet spare på malten. Blanche A La Bun og er en witbier på 5,2 procent.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156