Over tolv år med blodrøde tal.
Et samlet minus på over en halv milliard kroner i hele eksistensperioden - og stadig lange udsigter til at markedet og virksomhedens egne tal vender til det positive.
Det er de barske - men også reelle - kendsgerninger for onlinedagligvaremarkedet Nemlig.com, der tirsdag morgen udkom med endnu et negativ...
Hvornår slipper tålmodigheden op?
Minustal på bunden siden starten, og alligevel fortsætter Nemlig.com ufortrødent kampen for at tjene penge på at sælge dagligvarer på nettet
Stefan Plenge er administrerende direktør for Nemlig.com. Det har han været siden virksomhedens start i 2010. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer