23948sdkhjf

Lidl forlænger momsfri kampagne til marts

En særlig kundegruppe har kunnet spare 20 procent på frugt og grønt i hele februar, og det fortsætter nu i hele marts også
- Vi har haft en markant stigning i salget af frugt og grønt i februar måned. 

Sådan lyder meldingen fra indkøbsdirektør i Lidl Danmark, Maria Lovecchio, efter de første tre uger med prisreduceringer på frugt og grønt i den tyske kædes butikker i Danmark. 

Helt præcist har Lidl Plus-kunder kunnet spare 20 procent på varekategorien - og ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063