En ny detailkæde indtog det danske marked i slutningen af 2021.
Kæden medbragte sig et koncept om at "købe billigt og sælge billigt" - og da Søren Bryske Larsen tiltrådte som direktør i løbet af 2022, tog ambitionerne fart for den nystartede kæde.
- Vores koncept skal være skalérbart, og vi skal have en stram styring på vores koncept....
Kæde jagter 20 butikker inden årsskiftet: Til marts åbner nummer 13
Direktør for detailkæde har tidligere udtalt, at der er "plads til mange flere butikker i Danmark"
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/94766246.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=3024&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1801&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=3&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=393&accessToken=7d095f918bd91f9874707219eed1485e2dcca7997e519f5fcd464f4cc5a3f822)
Vareudvalget kan spænde bredt på tværs af Basic & Mores butikker - og det er ikke, ifølge direktøren, et krav, at alle butikker tilbyder det samme sortiment. Pressefoto: Basic & More
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement