23948sdkhjf

Giganter har gennemført kæmpe slikforsøg: Her er de vigtigste pointer

Størrelsen på bland-selv-posen har stor betydning for, hvor meget slik man køber, viser nyt forsøg
Bland-selv-slik er et stort trækplaster for mange dagligvarekæder. 

Et nyt forsøg - foretaget af Kræftens Bekæmpelse og Rema 1000 - viser imidlertid, at det trækplaster ikke har en slagside. 

Det skriver parterne i en fælles pressemeddelelse. 

Om slikforsøget

Forsøget er gennemført af Kræftens Bekæmpelse i ti Rema 1000-butikke...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094