Bland-selv-slik er et stort trækplaster for mange dagligvarekæder.
Et nyt forsøg - foretaget af Kræftens Bekæmpelse og Rema 1000 - viser imidlertid, at det trækplaster ikke har en slagside.
Det skriver parterne i en fælles pressemeddelelse.
Om slikforsøget
Forsøget er gennemført af Kræftens Bekæmpelse i ti Rema 1000-butikke...
Giganter har gennemført kæmpe slikforsøg: Her er de vigtigste pointer
Størrelsen på bland-selv-posen har stor betydning for, hvor meget slik man køber, viser nyt forsøg
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/102311919.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=1816&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1255&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=456&accessToken=dc03e0b88fbec939381f432ad245a6dc7a44336b18cb5caa4885ebf3a7c4f84e)
Slikposens størrelse har markant indvirkning på mængden af slik, forbrugerne køber, viser en ny stor undersøgelse. Pressefoto
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement