23948sdkhjf

Giganter har gennemført kæmpe slikforsøg: Her er de vigtigste pointer

Størrelsen på bland-selv-posen har stor betydning for, hvor meget slik man køber, viser nyt forsøg
Bland-selv-slik er et stort trækplaster for mange dagligvarekæder. 

Et nyt forsøg - foretaget af Kræftens Bekæmpelse og Rema 1000 - viser imidlertid, at det trækplaster ikke har en slagside. 

Det skriver parterne i en fælles pressemeddelelse. 

Om slikforsøget

Forsøget er gennemført af Kræftens Bekæmpelse i ti Rema 1000-butikke...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.769