23948sdkhjf

Ung iværksætter til kamp mod blomster-giganterne

En ung iværksætter er klar til at tage kampen op mod de internationale blomster-giganger.
Happyflower.dk vil gøre op med blomsterbuketter, der består mere af grønt fyld end blomster. Planen er at satse på smukke blomster af høj kvalitet.

Ambitionerne fejler ikke noget i den nyopstartede virksomhed Happyflower.dk, der vil tage kampen op, mod de internationale blomster-giganter som agerer på markedet for levering af blomster over nettet til det Storkøbenhavnske område.

- Det er et meget ambitiøst projekt, men vores vurdering er, at det danske marked er klar til en ny blomsterportal. Vi er startet op i Storkøbenhavn. Her oplever vi specielt en stor interesse fra firmaer der kan se, at Happyflower.dk kan være med til, at afspejle deres image igennem vore blomster og vise et godt ansigt ud ad til, fortæller Mads Nielsen, der er grundlægger og ejer af Happyflower.dk.

Erfaring skaber succes
Bag Happyflower.dk står en ung iværksætter der har stor erfaring inden for branchen.

- Jeg har selv arbejdet mange år i branchen. På et tidspunkt kan man ikke lade være med at forholde sig kritisk til, hvad man ser og oplever. Jeg ved, at jeg kan levere blomster på en måde, hvor folk får mere kvalitet og et bedre produkt for deres penge – bare ved at have et lidt anderledes fokus, lyder det fra Mads Nielsen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093