23948sdkhjf

Ny rapport peger på én Generation Z-udfordring i dagligvarebranchen

Der bliver større kamp om de unges arbejdskraft, påpeger HR-direktør. Samtidig finder knap to tredjedele af Generation Z det "uattraktivt" at arbejde i dagligvarebranchen
Dagligvarebranchen har et problem. 

Det mener analyseinstituttet Retail Institute Scandinavia, der har kigget nærmere på Generation Z - og dennes relation og tiltrækning til arbejdsmarkedet. Og også mere specifikt på netop dagligvarehandlen. 

Hvem er Generation Z?

Generation Z er en generationsbetegnelse for personer, der er født i ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.113