Dagligvarebranchen har et problem.
Det mener analyseinstituttet Retail Institute Scandinavia, der har kigget nærmere på Generation Z - og dennes relation og tiltrækning til arbejdsmarkedet. Og også mere specifikt på netop dagligvarehandlen.
Hvem er Generation Z?
Generation Z er en generationsbetegnelse for personer, der er født i ...
Ny rapport peger på én Generation Z-udfordring i dagligvarebranchen
Der bliver større kamp om de unges arbejdskraft, påpeger HR-direktør. Samtidig finder knap to tredjedele af Generation Z det "uattraktivt" at arbejde i dagligvarebranchen
Generation Z betegner en gruppe af personer, der er født fra 1995 og frem til 2012. Arkivfoto: Picasa
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer