"Kundeloyalitet kan hurtigt blive en mangelvare i detailhandelen".
Sådan indleder Consumer Panel Denmark GfK en pressemeddelelse. Analysebureauet har undersøgt udbuddet af loyalitetsprogrammer i dagligvarehandlen, og man har fundet frem til, hvem der gør det godt - og hvem der gør det mindre godt.
Det skriver analysebureauet i en pressemedd...
Her er vinderen af loyalitetstest i dagligvarehandlen
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/90238391.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=825&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=550&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=5fbbbcfba0679990f0d46487e942f5c711ad2836f4a26323791c683194ce8866)
Loyalitetskort og kundeklubber er værdifulde for dagligvarekæderne, mener et Consumer Panel Danmark GfK. Foto: Colourbox
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement