23948sdkhjf

Salling Group-direktør fastholder prisfokus, men han har ét forbehold

Salling Groups adm. direktør anerkender rykket mod discount i dagligvaremarkedet, men der skal også være plads til andet end pris som konkurrenceparameter
- Vi vil stadig have et stort fokus på pris.

Sådan siger Anders Hagh, adm. direktør i Salling Group, til RetailNews efter dagligvaregigantens regnskabsfremlæggelse for 2023 mandag formiddag. 

- Pris er stadig et fokus, men det skal åbnes op, så andre faktorer kommer i spil - så sortiment, inspiration og service vil vi også bringe i spil...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.657