23948sdkhjf

Solgte 107 procent af lageret - og landede rekordoverskud

Sportstøjsvirksomheden Fusion har foruden en rekordindtjening sænket sin andel af reklamationer til 0,22 procent. Det gør en afgørende forskel for både økonomi og klima
I en fælles butik i Aalborg lagde brødreparret Per og Mads Brun Nissen fundamentet for deres sportsbrand - Fusion. 

Konceptet var simpelt og på samme tid originalt.

De ville lave sportstøj med fokus på funktionalitet fremfor smarte farver og designs.

Fusion

Fusion er stiftet af brødrene Mads og Per Brun Nissen i 1999. Virksomhedens form...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.705