23948sdkhjf

Solgte 20.000 varer på én time: Sådan bar detailgigant sig ad

Liveshopping var i markant vækst under coronapandemien, og flere detailgiganter er redet videre på bølgen
Flere end 20.000 solgte produkter - og over 50.000 seere. 

Liveshopping-events for detailgiganten Søstrene Grene er stadig på sit spæde stadie, men alligevel oplevede virksomheden en kæmpe interesse - og et enormt salg - da man i sidste måned afholdt sit hidtil største arrangement af slagsen. 

Det fortæller Gitte Cilius, der er Dig...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.734