Flere end 20.000 solgte produkter - og over 50.000 seere.
Liveshopping-events for detailgiganten Søstrene Grene er stadig på sit spæde stadie, men alligevel oplevede virksomheden en kæmpe interesse - og et enormt salg - da man i sidste måned afholdt sit hidtil største arrangement af slagsen.
Det fortæller Gitte Cilius, der er Dig...
Solgte 20.000 varer på én time: Sådan bar detailgigant sig ad
Liveshopping var i markant vækst under coronapandemien, og flere detailgiganter er redet videre på bølgen
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/106254746.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=6960&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=4640&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=2b2664069e1e0379fb5c4ea10ce0f2a8d861071f1a3d3312109c76d3c8b4a5ac)
Søstrene Grene er kendt og berømmet for sine detailbutikker, men det var på et helt nyt marked og platform, at giganten for nylig oplevede rekordsalg. Pressefoto: Søstrene Grene
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement