23948sdkhjf

Direktør: - Vi har på bare to år bevist, at Wolt Market er en gevinst

Dagligvareudbringning er svær at gøre profitabel, men hos Wolt Market mener man, at det kan lykkes, hvis man får tilstrækkeligt med volumen
Det kræver effektivitet og hårdt arbejde, hvis man vil vinde i logistikkampen i dagligvarehandlen. 

Det gælder i særdeleshed for en virksomhed som Wolt Market, der har en ambition om at kunne levere varerne til kunden på kun 30 minutter.

- Vi skal være mere effektive end alle andre dagligvarebutikker, siger virksomhedens direktør, Mikkel Fre...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.909