23948sdkhjf

Dagligvarekæde lancerede nyt koncept: Nu er salget øget med 15 procent

En ny investering af Meny - ’Danske Madskatte’ - har været en succes siden supermarkedskæden lancerede konceptet for godt tre måneder siden
For 100 dage siden oplevede Menys kunder, at 200 varer i kædens butikker landet over fik stemplet ’Madskat’. 

Dette indikerede, at varen er produceret i Danmark med godt håndværk, kvalitet og innovation i fokus.

I løbet af de første godt 100 dage har Meny oplevet en stigning på 15 procent i omsætningen af produkter solgt fra Danske Madskatte...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156