23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Rema 1000 som Drive In?

I sidste uge deltog tre studerende fra Viborg Handelsgymnasium i regionsmesterskabet i "handel" samt "produktudvikling".

De studerende havde fået til opgave at lave en model til dagligvarekæden Rema 1000, som er udsat for hård konkurrence på discountmarkedet. Det skriver Viborg Stifts Folkeblad.





19-årige Rikke Vestergaard, 19-årige Christine D. Olsen og 18-årige Alex Vetche havde i den forbindelse udviklet et koncept som involverede en online Rema 1000 butik med dertilhørende drive-in, hvor kunderne kan køre forbi og hente de varer, som de i forvejen har bestilt på nettet.





Pigerne gik ikke videre i konkurrencen, men de håber, at Rema 1000 vil kontakte dem og bruge deres idé, siger Christine.





BREAKING
{{ article.headline }}
0.142