23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lidl indgår strategisk partnerskab med naturorganisation

Dagligvarekæden Lidl og naturorganisationen WWF har indgået et femårigt internationalt partnerskab i samtlige af de lande, hvor Lidl er repræsenteret

En femårig aftale - gældende for alle 31 lande, som Lidl-koncernen befinder sig på. 

Det gælder også Lidl Danmark, som i tråd med sine kollegaer, har indgået et partnerskab med naturorganisationen WWF. 

Det skriver Lidl Danmark i en pressemeddelelse. 

- Som en af de største dagligvarekæder er vi bevidste om vores ansvar og indflydelse. Det er et ansvar, vi påtager os, og det er vigtigt for os at drive forretning med omtanke for naturen og kloden. For Lidl handler bæredygtighed ikke kun om holdninger. Det er også fundamentet for, at vores forretningsmodel kan overleve i fremtiden, udtaler Lidl Danmark-direktør, Jens Stratmann. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11