23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tour de France-feber: Lidl øger sit engagement i cykelsporten

Et hovedsponsorat af World Tour-holdet Lidl-Trek - og nu også et dansk forankret sponsorat i Danmarks største cykelløb. 

Dagligvarekæden Lidl har således opjusteret sit cykelengagement med et nyt partnerskab i Post Nord Danmark Rundt, meddeler organisationen i en pressemeddelelse

Med Lidls sponsorat bliver dagligvarekæden "Official Fresh Food Partner" og skal blandt andet forsyne alle frivillige ved cykelløbet med forplejninger. 

- I Lidl Danmark er vi meget glade for at være ny partner på PostNord Danmark Rundt og dermed bidrage til at fremme cykelsporten i Danmark. Ligesom med vores engagement i Lidl-Trek ønsker vi at sprede budskabet om, at cykling er en sport for alle, uanset alder eller niveau, udtaler indkøbsdirektør i Lidl Danmark, Maria Lovecchio. 

Lidl Danmark bliver desuden også sponsor for den løbende holdkonkurrence, ligesom dagligvarekæden får egne hotspots og fanzoner, i takt med at løbet bevæger sig rundt på de danske landeveje. 

PostNord Danmark Rundt køres i perioden 14. til 18. august - og starter i år i Holstebro. 

Se nøgletal for: {{ company.name }}
BREAKING
{{ article.headline }}
0.082