23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Makkerpar indleder udlandseventyr - men første destination er meget atypisk

Messy Weekend har i sine første leveår fokuseret på at sælge sine produkter gennem andre detailkæder, men nu satser solbrillebrandet på sine egne butikker

Typisk kigger detailselskaber med dansk ophav mod Sverige, Norge eller Tyskland, når virksomheden skal udvides uden for landets grænser. 

Men ikke solbrillebrandet Messy Weekend. 

Messy Weekend

  • Messy Weekend er et dansk solbrillebrand.
  • Selskabet blev stiftet i 2017 af Marc Østerskov og Mads Koch Petersen.
  • De har i dag begge titel af co-CEO. 
  • Medejere af selskabet er også Magasin du Nord samt Blazar Capital, som Løvens Hule-investor Christian Arnstedt er en del af. 

Kilde: Messy Weekend

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094