23948sdkhjf

To talende hunde skal tydeliggøre, at Brugsen er "noget andet" end discount

Brugsen-kæden skal på sigt være 300 butikker stor, og til at hjælpe kæden på vej mod det mål har man netop lanceret en ny reklamekampagne, der skal løbe i de kommende år
En helt ny reklamekampagne skal få kundernes øjne op for det nye Brugsen-koncept. 

Det skriver Coop i en pressemeddelelse, hvor man samtidig løfter sløret for, hvad fremstødet består i. 

Det er nemlig to talende hunde, der fremadrettet skal få danskerne til at handle mere lokalt i Brugsens butikker. 

Kampagnen vil rulle ud over tv...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.797