En helt ny reklamekampagne skal få kundernes øjne op for det nye Brugsen-koncept.
Det skriver Coop i en pressemeddelelse, hvor man samtidig løfter sløret for, hvad fremstødet består i.
Det er nemlig to talende hunde, der fremadrettet skal få danskerne til at handle mere lokalt i Brugsens butikker.
Kampagnen vil rulle ud over tv...
To talende hunde skal tydeliggøre, at Brugsen er "noget andet" end discount
Brugsen-kæden skal på sigt være 300 butikker stor, og til at hjælpe kæden på vej mod det mål har man netop lanceret en ny reklamekampagne, der skal løbe i de kommende år
Med en ny kampagne på alle medieplatforme slår Coop et slag for sine lokalt forankrede butikker, Brugsen. Det er samtidig premiere på et nyt kampagneunivers, der skal leve i mange år. Illustration: Coop
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement