23948sdkhjf

Børnetøjsfirmaer bukker under på stribe: Kæde vakler efter millionunderskud

Konkurrencen om kunderne er ubarmhjertig. Men det altoverskyggende problem er et helt andet. Og imens taber en del butikker penge - eller bukker under
Når en landsdækkende butikskæde med ordet ’baby’ i sit navn begynder at satse på tøj til syvårige, ved man, at noget ikke er, som det skal være.

Det er da også mere af nød end lyst, at Babysam i forbindelse med et blodrødt regnskab i foråret meddelte, at kædens målgruppe skal udvides, så man også begynder salg til en ældre gruppe børn.

Branchen f...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172