23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hi-Fi-Klubben: Lyden skal tilbage til musikken

Hi-Fi Klubben lancerer henover efteråret og vinteren fem kampagner, som skal genskabe respekten for musikkens gode lyd

Kampagnerne skal få folk til at tage afstand fra de aggregater, som fratager den gode lyd og dermed den gode musikoplevelse. Det skriver Markedsføring.

Den første reklamefilm er blevet udviklet i samarbejde med Aarhuskontoret.

Ifølge Aarhuskontorets adm. direktør Anders Tranæs gav det god mening at genoplive det gamle slogan "bad sound kills good music" i denne forbindelse.

I stedet for at fortælle om de produkter Hi-Fi-klubben tilbyder, har Aarhuskontoret valgt at fokusere på det, som produkterne formidler - musikken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078