23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ekspert: Magasin skal tænke sig godt om

Hos Magasin bør man virkeligt tænke sig godt om, hvis man vil have foden indenfor i Aalborgs handelsliv.

Det mener i hvert fald Henning Bahr, der er direktør og indehaver af konsulent- og analysefirmaet Retail Institute Scandinavia. Det skriver Nordjyske Stiftstidende.





For ham er forbrugernes manglende evne til at ændre vaner en hindring i forhold til at skulle skabe succes med Magasin.





Det er nødvendigt at ændre folks vaner fra sædvanligvis at køre til City Syd for at handle og få dem op i omdrejninger, hvis det skal lykkedes. Problemet er, at mange nordjyder som oftest holder sig til de forretninger, som de allerede kender i forvejen.







BREAKING
{{ article.headline }}
0.102