23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O har succes i Kina

B&O har det økonomisk trangt i Vesten, men i Kina går det godt.

Direktør Lars Hardboe Galsgaard siger, at det bl.a. skyldes fokus på guld, ottetaller og mere bling-bling i markedsføringen. Det skriver Børsen.





Flere eksperter påpeger dog, at B&O har "fundamentale brandproblemer". Galsgaard blev i 2011 ansvarlig for indkøb i B&O's Kina-projekt.





To år senere er B&O Kina vokset fra én til næsten 230 medarbejdere, og i modsætningen til andre markeder går det strygende: Sidstes uges kvartalsregnskab viste, at omsætningen i BRIK-landene er steget med 28 pct., mens Europa og Nordamerika er faldtet med hhv. 20 og 24 pct.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172