23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Pakke-boom i dagligvarebutikken

Danskerne henter i stigende grad deres online køb i det lokale supermarked, nærbutikken eller på servicestationen.

De tre konkurrerende distributører på markedet er Post Danmark, den internationale logistikvirksomhed GLS og iværksættervirksomheden SwipBox.

Størstedelen af pakkerne bliver sendt fra danske og udenlandske netbutikker til private modtagere. Kunden kan selv afhente pakken i den nærmeste lokale butik i distributørens netværk. Kunden har også mulighed for, at sende pakken retur fra butikken.

- Vi har fået en utrolig fleksibel ordning set med kundens øjne. Kunden kan tilmelde sig og selv vælge et sted at få pakken sendt hen, fortæller Chef for Post Danmarks posthuse, Jørgen Fischer.

Læs resten af historien i den seneste udgave af Dansk Handelsblad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173|