23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Den lokale Superbrugsen oplever succes med dagligvarer i cyberspace

SuperBrugsen i Vinderup oplever en stigende interesse fra kundernes side i butikkens nye satsning indenfor online salg af dagligvarer.

Deres nye satsning hedder OSUMA, og det er en forkortelse for det nye online-supermarked, som 20 COOP-butikker benytter sig af. Det skriver Skive Folkeblad.





Butikkens uddeler, Palle Strande, forklarer, at der er mange forskellige typer kunder, der benytter sig af OSUMA i stedet for at tage de ugentlige ture i brugsen. Det er den ældre dame og den travle forretningskvinde, men det er også institutioner, hvis personale bestiller via nettet.





Butikken oplever en klart stigende tendens til, at nogle kunder foretrækker at handle på den måde.





BREAKING
{{ article.headline }}
0.11