23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Debat: Alle taber, når vi går på kompromis med god service

Jagten på den bedste pris er de seneste år blevet danskernes favoritdisciplin. Jagten har været så intens, at prisen overtrumfer forventninger til servicen – og virksomhederne har fuldt trop med servicekvaliteten. Det er en fejl – for god service er stadig et afgørende konkurrenceparameter, skriver landechef Karsten Ehrhardt, CHEP Danmark i dette indlæg.

I fødevarebranchen har god kundeservice altid været alfa og omega, hvis man skulle have flere og tilbagevendende kunder. Det handler ganske enkelt om at imødekomme kundernes forventninger.

Desværre er der opstået en tendens, der gør, at disse gode klassiske dyder langsomt bliver udvandet.

En nylig undersøgelse over danskernes kundetilfredshed på tværs af brancher, Wilke CX Benchmark 2024, viser nemlig, at en billig pris i 2024 er blevet vigtigere end god service. Og selvom den gode service stadig er en væsentlig faktor for at skabe en god kundeoplevelse, er det alarmerende, at en billig oplevelse nu fylder mere.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|